Sabtu, 24 Mac 2012

[AJL26] Alyah - Kisah Hati

                  
Saya suka sangat lagu ni walau tak menang Juara lagu 2011 hari tu pu tak mengapa yang penting gaya persembahan Aliah dan Remy macam Barbie dan Ken...memang terbaik layan ler...

Setelah berfikir panjang...saya meneruskan hobi yang telah saya tinggalkan(mengait) ni. Memang dah lama tinggalkan kait mengait ni...atas alasan sibuk dengan kerja,sibukgan anak-anak yang semakin membesar.
Dari umur 10 tahun saya belajar kait mengat ni...tu pun belajar asasnya saja...Yang saya tahu buat tudung meja dan tv saja.Rupanya bila dah ada internet ni terbuka ler mata saya...rupanya banyak design crochet yang tak pernah saya tahu...
Selepas ni saya janji pada diri sendiri saya tak akan sia-siakan bakat yang ada. Saya akan mengait dan terus mengait.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan